Поради та Ідеї


У цій рубриці можна дізнатися багато корисого та цікавого:

 

 

- Як самостійно організувати свято;

- Як правильно підібрати місце проведення та тематику свята;

-Що слід а чого не слід використовувати;

- Як зекономити і на чому не слід економити;

- Як обрати хороших спеціалістів та артистів;

- Як оформити і декорувати свято своїми руками;

- і багато іншого

Як зекономити та організувати свято?

Меню, декорація, світло, координація,розважальна програма, запрошення, музичне оформлення, святкове вбрання... Ого-го скільки всього потрібно для досконалого свята...

 

І правду, щоб все було злагоджено, спокійно (у плані переживань, а точніше їх відсутності) краще довіритися професіоналам, які порадять і допоможуть в організації та проведенні вашого дійства.

Звичайно, ці послуги не безкоштовні, тому прийдеться відкрити свій гаманець, і спільно обирати кращі варіанти для свого свята.

Проте, чи можна якось зекономити і максимально доповнити і гармонізувати своє діство?

 

Наша відповідь: ТАК!Так!Так!

 

1. Меню.

Не обирайте надто багато страв через страх, що "гості будуть голодними" - це пережиток старих часів. Краще менше-але вишукано! Голубці і "кєшка"-то домашні страви і нехай вони не виходять за межі домашнього столу. Ресторанне меню (якісне) має для вас більш цікавіші пропозиції.

 

Що стосується ДИТЯЧОГО СВЯТА, головна порада:

Діти не люблять супів, салатів, і всяких закусок. Звичайно ми за здоровий спосіб життя,але ж один раз на дитячому святі дайте дітям наїстися фруктами, солодощами, і піцею (звичайно якщо дитина не має органічних захворювань які є протипоказами до такої їжі). І звісно багато соків або компотів-адже діти створіння аткивні, і їхня теплообмінна регуляція в декілька раз швидше працює, тому організм потребує багато вологи.

 

 

 2. Оформлення та декорація

Діло серйозне і відповідальне! Звичайно, так як зробить вам декораційна група-можливо, ви і не зробите, або ж просто-напросто не хватить часу і терпіння, проте спробувати можна!


Завжди знайдуться 2-3 друга чи подружки, які разом з вами за чашечкою чаю придумають як оформити ваше свято. Церемонія розписки, весільна арка, чи кенді бар.


Поради: визначіться з кольористикою свята, матеріалами які використовуватимете, з локаційними місцями які будете прикрашати. Перегляньте пропозиції в інтернеті, можливо саме одна з картинок стане прикладом для фантазії та творчості.


Фантазувати і творити-це завжди цікаво та приємно! А потім на святі казати: "То Ми самі зробили"


Ну, і якщо зовсім немає ні часу, ні фантазії- повітряні кульки вам у допомогу!

А що, кольорово та веселенько!

 

3. Музика та Музичне оформлення

 

Особливо якщо це весілля-без неї не обійтися! Є різні варіанти від кавер-гуртів, інтсрументально-вокальних колективів до звичних музик, або ж діджея! Доречі, дуже зручний і економний варіант для свята. Музика та, яку ви обираєте, або ж направлення (від українських польок до сучасних цікавих заміксовок та авторських треків) і ціна доступніша ціни гутів. Ну, звісно, якщо ви не обираєте у Діджея  Armin van Buuren, бо цей варіант хороший, проте дуже і дуже дорогий!

 

Якщо маєте кума, брата ,свата який є музикантом-то супер!Домовитеся з ними, а потім на весні відпрацюєте на "бульбі"-жартую, звісно.

 

Якщо зовсім вже з грошима ой-ой-йой,є такий варіант: орендуєте апаратуру, робите собі музичну партитуру і включаєте самі або просити самого "молодого і продвинутого" зайнтятися цим цілом. Але погодьтеся, це якось виглядатиме не дуже. Ну і вже зовсім варіант "економ"-домашня магнітола...

Скромно-так, а що поробиш, якщо гуляти хочеться, а криза з держави ніяк не вийде!

 

4. Розважальна програма. Ведучі, Шоу та аніматори

 

Ну, тут потрібно ретельно дивитися і добре думати. Є різні ведучі, і так звані "ведучі" чи "тамадуни". Одні проводять і організовують ваш захід, вкладаючи душу,маючи знання, освіту, досвід, а інші, розорганзіовують, вводять людей в емоціний і особистий дискомфорт, самі веселяться, і часто напиваються (хоч є на роботі в час проведення, що абсолютно має виключити алкоголь) і беруть при тому солідні гонорари.

 

Як ж зекономити? Не лінимося трішки погуглити і зустрітися з різними особистостями та кандидатурами на таку посаду як "дирегент" вашого свята. На що потрібно звернути увагу, пунктуальність та зовнішній вигляд, мова!!! Як вміє добре чи не дуже спілкуватися ваш кандидат,як доцільно вміє жартувати, висловлювати думку та зацікавлювати (це дуже важливо,адже основна робота ведучого це вміло, цікаво, тактовно, інтелегентно подавати думку згідну тематики свята та реалізовувати свою програму). Обовязково поцікавтеся де навчався мистецтва ведучого, який досвід, попросіть продемонструвати відео матеріали. Зрештою почитайте відгуки (проте часто на загальних сайтах відгуки "накручені" тому будьте обачні).

І ще, подумайте! Ціна-якість! І просто прислухайтеся до серця свого-воно погане не підкаже! Ви маєте довіряти цій людині, вона повина володіти не лише професійними якостями але перш за все загально-людськими.

 

Але що ж робити, якщо на ведучого чи тамаду ніяк не вистарчає?

Тут на допомогу прийдуть добрі,  обовязково веселі друзі, або ж родина (сестри, брати,куми). Можна зробити цікаві майстер класи по танцях, створити смішні номери зі сценічним словом (сценки, репризки , гуморески чи монологи тощо), розіграти когось з гостей... Ідей море! Головне бажання і фантазія! Не бійтеся задіювати гостей-це дуже весело, і хоч не професйно, але виходить завжди душевно і цікаво!

 

Теж саме стосується аніматора. Душа дитини, як кришталь...Чиста та крихка. З нею потрібно обходитися дуже обережно! Якщо зовсім не вистарчає коштів для героя, чи шоу-програму - шукайте волонтерів, учнів та любителів даного напрямку. Про якість тут говорити дуже важко... Але чимсь зайняті діти будуть.


 

 

 

 

 

Поради Вам у допомогу у створення ідеального свята!